NIE WIERZYMY


Intro...

Wszyscy zasnęli, wokół głucha noc

Ta straszna cisza wzmaga moje lęki

Ja chciałbym krzyczeć, coś mi wiąże głos

Ludzie są nocą wrażliwi na dźwięki


Jeszcze noc, noc, noc, noc, absolutny mrok

Prawie niczego nie widać nocami

A to światło wciąż poraża mój wzrok

Myślę, że jednak nie jesteśmy sami

Ty i ja

Wierzymy…, nie wierzymy

(Bis!)


Czekamy w mroku, aż nadejdzie świt

Może ktoś przyjdzie i przyniesie świecę

W ciemnościach człowiek sam nie widzi nic

A ja już czekać nie mogę, i nie chcę!


Jeszcze noc…


Obudź się wreszcie, nie czas teraz spać

Słyszysz jak grają nam zwycięskie trąby

Wodą ze źródła obmyj sobie twarz

Na dworze ludzie śpiewają przez zęby


Jeszcze noc…


(Tłumaczenie utworu Ne verujem © Andrzej Schymalla)

Koncert zespołu Bajaga i Instruktori w antycznym amfiteatrze rzymskim (Pula/HR, 2019).

Komentarze