Kárpátia Valahol tőled távol dalszöveg / Komu dedykujemy nasz Blog

Pamięci naszych Przodków - Powstańców Węgierskich (Kuruców), Powstańców Styczniowych (Księdza Generała Stanisława Brzóski), Żołnierzy POW, Legionistów II Brygady (Żelaznej), Powstańców Śląskich (III), Obrońców Polski ('1920 i '1939), zamordowanych w Archangielsku i Katyniu. - Niezłomnych.



Nigdy Cię
Nie zobaczę
Nigdy nie
Powiem już
Jak bardzo
Cię kochałam
W oczach
Mogiły mam
Kurz

Próżno
Wymawiam
Twe imię
Na próżno
Ocieram łzy
Na polach
Bitew
Polegli
Nie odpowiedzą...

Nowemu pokoleniu
Bez troski
O przyszłość
Naszych dni
Nie powiem
Kim dla mnie
Byłeś...
Kim dla mnie
Byłeś Ty

Nie ma już
Dla mnie wiosny
Nie zakwitną
Już bzy
Zimny jesienny
Wiatr pamięta
Kim dla mnie
Byłeś...
Kim dla mnie
Byłeś Ty
...
Kim dla mnie
Byłeś Ty

(Tłumaczenie i parafraza utworu Valahol tőled távol dalszöveg © Andrzej Schymalla)

Komentarze