W swoim imieniu


Ostatnimi czasy pojawiły się w mediach artykuły - enuncjacje, dotyczące mnie i mojej Rodziny. Napisane w narzeczu zbliżonym do języka polskiego, fałszują co się da i zmyślają niby-moje wypowiedzi, aby oszukać Czytelników. Piszę zatem, co następuje. Po konkursie (1991), który wyłonił nowych prezenterów, pracowałam w Telewizji Polskiej 0d 1992 roku, początkowo jako współpracownik - reporter. Od 1993 roku - etatowo. Byłam spikerką, dziennikarzem, autorką i współautorką scenariuszy i programów oraz dyrektorem - redaktorem naczelnym TVP1. Zrezygnowałam z pracy 22 listopada 2011 roku, po kolejnym odwołaniu ze stanowiska dyrektora TVP1 (18/11/2011). Przyczyną mojej rezygnacji były ingerencje politruków rządzącej wówczas partii w sprawy programowe i kadrowe TVP1. Wszelkie inne denuncjacje współczesnych delatorów są fałszywe.


Iwona Sabina Schymalla

Komentarze