BUŁAT OKUDŻAWA


Ach, Wasza Wysokość

Ty moja rozłąko, zimno

Coraz zimniej, nie

Grzejesz mnie Słonko


Listu, co w kopercie

Dziś do Ciebie ślę

Nie otwieraj! - jeśli...

Nie obudzę się

(bis!)

Ach, Wasza Wysokość

Łaskę swoją okaż, choć

Ze mną obcujesz

Wcale mnie nie kochasz


Jedwabną podwiązką

Oczy zasłoń mi

Ja już nie zobaczę

Nadchodzących dni

(bis!)

Ach, Wasza Wysokość

Ty wiesz, co to znaczy

9 gramów śmierci

I bezmiar rozpaczy

(bis!)

Pytasz mnie bez końca

Pytasz, jak się miewam

Wiersza nie dokończę

Słów już nie zaśpiewam


Zaprzestańcie łotry

Paść się cudzą krwią

Nie uległem Śmierci

Pokochałem Ją…

(bis!)


(Na kanwie utworu Ваше Благородие © Andrzej Schymalla)

Oryginalne słowa: Bułat Okudżawa, muzyka: Izaak Szwarc, śpiewa: Yefim Neizvestny.


Ps. Najlepsza, dynamiczna wersja/aranżacja utworu Bułata Okudżawy, została oprawiona w idiotyczny filmik, bez nijakiego sensu.

Komentarze