THE DOORS



Och! pokaż mi, pokaż!
Gdzie jest whisky-bar?
Nie pytaj!
Pokaż drogę!…
Nie pytaj!
Już nie mogę!...

Gdzie jest ten p… bar?...
Tam uderzymy w gar!...
A co będzie, gdy dotrzemy
I już go nie znajdziemy?...

I tak umrzemy! ale
Będzie przyjemnie!
W d... mam tych, co
Śmieją się ze mnie!

A księżyc nad Alabamą
Świeci! cześć, muszę iść
- Pożegnać się z mamą!
- I whisky, paskudną...
Rudą wódę pić!…
(Bis!)

Tak!...

Och! pokaż mi, pokaż!
Gdzie jest ta dziewczynka?
Nie pytaj!
Pokaż drogę!…
Nie pytaj!
Już nie mogę!...

Gdzie jest ta dziewczynka?
Postawimy jej drinka!...
A co będzie, gdy dotrzemy
I już jej nie znajdziemy?...

I tak umrzemy! ale
Będzie przyjemnie!
W d... mam tych, co
Śmieją się ze mnie!

A księżyc nad Alabamą
Świeci! cześć, muszę iść
- Pożegnać się z mamą!
- I whisky, paskudną...
Rudą wódę pić!…
(Bis!)

(Tłumaczenie i parafraza utworu Alabama Song © Andrzej Schymalla)

Komentarze